Hahaha, det var så länge sedan jag skrev här så jag hade glömt mitt lösen, ooops. Skönt att det är lätt att återställa iallafall 😊 Vad gäller min vikt så har jag stannat upp och pendlar på en viktnedgång på 28-30 kg minus. Jag är supernöjd och har väl så smått börjat vänja mig både vad gäller att handla kläder och att laga mat. Nu har jag ju inte handlat så värst mycket men en klänning på H&M fick följa med hem för någon vecka sedan. För säkerhets skull tog jag med en M och en S in i provhytten. Jag provade S först och kunde ha den👏🏻 den satt som en smäck. Jag MÅSTE (eller vill menar jag) rensa ur garderoben. Igår letade jag igenom hyllorna för att se om jag hade några mer jeans jag ev kunde ha. Alltså, herre jössös, jag fick fram två par som jag säkert kan ha som sovsäck, eller nåt. Var jag såååå stor😱 
Vad gäller maten så blir det inte så himla mycket över nu. Förut lagade jag mat så det blev typ fem matlådor också. Det kan ju vara bra men det blir tråkigt att ha så mycket i frysen av samma sort. Portionsmässigt äter jag kanske lite mer men jag blir fortfarande stoppmätt och det blir jag direkt, bara pang efter en potatis och kanske 1-2 dl protein. Ibland har jag fuskat rejält och det kan ha gått nästan sex timmar innan jag äter, inte bra👎🏼
Det har nu gått snart 1 år sedan min operation. Det sägs att kroppen ska ha vant sig efter ungefär ett år. Jag tycker att jag tappar ganska mycket hår fortfarande men pepparpeppar så finns det ganska mycket kvar ändå. Det kunde ju varit värre. Jag har ätit Priorin varje dag från två veckor innan operation och håller fortfarande på. En morgon och kväll. Undrar hur det hade varit utan Priorin? Jag kanske hade varit skalle-Per? 
Jag har varit dålig på motion men nu går jag iallafall på varmvattengympa, superskönt att krypa ner i 34-gradigt vatten. Värre att gå upp ur vattnet och ut i Sveriges kyla 😁 
I helgen som var har vi varit hundvakt och då blir det ju promenader. I lördags två timmar och igår blev det c:a 90 minuter, skönt. Vinterjacka, mössa och vantar blev det igår morse, brr. Det sägs att det ska bli en riktig vargavinter, hua. Just nu njuter jag 100% av hösten och alla dess underbara färger, så vackert🍃🍂🍁
Visst är det väl skönt att vi har våra fyra årstider? 
 

Kommentera

Publiceras ej