och här sitter jag totalt sömnlös. Jag är ganska trött men det har varit en turbulent tid bakåt så jag försöker se en gnutta ljus framåt nu. Jag har inte den blekaste aning hur vikten är för tillfället för vågen är på villovägar 😱 Den finns i närheten men jag har med flit låtit bli att hämta den 😉 Det verkar som att det går bra iallafall med tanke på hur mina kläder sitter? Påskhelgen har varit angenäm förutom ett tråkigt besked vi fick i morse 😢 En släkting till min kärlek avled natten mot påskafton och det är så sorgligt. Vi hade ju bokat en resa till sommaren för att fira hans födelsedag, han skulle fylla 80 år. Sorgligt😢 
Annars har påskhelgen ägnats åt socialt umgänge med de människor som står oss nära. Vi själva är ju i den övre delen av den så kallade medelåldern så våra föräldrar är ju inte purunga direkt. Det är ju sånt här vi har att vänta oss nu, om vi själva får vara friska förstås.
Idag har vi varit med ett av våra barnbarn och hans föräldrar med mor- och farföräldrar och det var hur mysigt som helst. Tänk så mycket kärlek det ryms i hjärtat ❤️ 
Vi brukar äta lammstek till påsk men i år slog vi till på att grilla lammracks och så himla gott det blev. Eftersom vi var bortbjudna idag (påskafton) så åt vi vår påskmiddag i fredags. Hahaha, jag gjorde en rotfruktsgratäng men för jössös, det blev så mycket över så vi tog med den till påskaftonsgrillet. 
I morgon blir en lugn dag utan några måsten, det är väl därför jag inte kan sova kanske. Men jag får väl ta mig i nackskinnet nu och försöka iallafall. Så natti natti tutteslappi 😱 
Vila i frid rara gulliga Erik 💖🙏

Kommentera

Publiceras ej