Nu händer det grejer, äntligen :) Det har faktiskt varit lite segt med vikten nu ett tag, det kan bero på slarv med frukosten men jag är ju inte hungrig. Det blir en brunch framåt 11-11.30 och middag vid 14.30 och sedan äter jag frukt på eftermiddagen. Fasen att det ska vara så svårt. Ibland skärper jag till mig och äter havregrynsgröt på måra och det vore ju bra om det kunde bli en vana. Det fungerar med nästan 1 1/2 liter vatten varje dag nu, förut fick jag ju bara i mig drygt en liter. Det har blivit lite promenader också, med golfklubborna. Jag ska nog gå ett varv imorrn tänkte jag. Idag blåser det full storm här så jag hoppas det mojnar till sig lite. Nähe, nu ska jag ut och hämta mina tröjor och jackor i vättstugan. Jag börjar få ganska mycket kläder som jag inte kan ha längre. Jag har en påse med jeans ligger i bilen som jag tänkte ge bort.
Hepp hepp

Kommentera

Publiceras ej