Jag har inte vägt mig sedan den 6 april 😱 Måttbandet däremot visar på minus så jag går väl efter det ett tag till. 
Det är nu snart fem månader (8 maj) som jag opererades och under hela den här perioden tills för två veckor sedan (c:a) så har jag mått så in i helskotta bra. Ingen värk i kroppen 👍🏻 För två veckor sedan började skiten igen. Jag försökte slå bort det men ibland går ju inte det, tyvärr. Jag ska ringa till min massör imorrn och se om han kan fixa till min äckliga djävulsaxel, djävulsskuldra och djävulshöft. Det ena kan ju iofs ge det andra så ont i hö arm och skuldra gör att jag aktar min högersida och därav får samma skit i höger höft. Jag vet int' så noga men förhoppningsvis kan en eller ett par massagebehandlingar göra nytta ✊🏻 
Jag har blivit varse ett annat litet aber också. Jag kan inte äta glass längre 😭 Första gången jag åt det så fick jag värsta anfallet med illamående och kramper i magen. Då trodde jag att jag kanske hade ätit lite för mycket och kanske för fort? I fredags slevade jag upp lite glass och var jättenoga med att äta sakta och försiktigt men nähej, det gick inte😞 Fick samma bakslag som förra gången. Glass kan jag ju leva utan (tror jag), jag får väl göra någon god smoothies istället, typ den där med frusna jordgubbar och tranbärsjuice 😜 
Jahapp, det blev ett lite gnälligt inlägg men va fasen, det kunde ju varit värre. Stånden nu upp vitsippa och sträck på sig, var glad för att solen börjar lysa på kroppen.

Kommentera

Publiceras ej