Ja då har jag vägt mig och har nu gått ner 22 kg sammanlagt, oihoo 👍 Efter den här påsken med en massa godis, god mat och dricka så har jag hållt min viktnedgång till c:a 0,5 kg/vecka och det är bra. 
Jag pratade med min kära mor förut och hon var så ledsen för INGEN har hört av sig över påsk😳 Jag var där i torsdags och i fredags med blommor och kaffebröd. Det hade hon glömt 😩 Jag har pratat med henne i telefon tre ggr/dag över hela påsken, det hade hon också glömt, suck. Hon blir bara sämre och sämre och det är så synd om henne. Hennes mamma (min mormor) och även min gammelmormor var exakt likadan. Tur att man inte vet hur man själv blir 😱 
För övrigt har påskhelgen varit slapp och skön med mycket socialt umgänge. Igår eftermiddag var vi hos kompisar och åt god mat och spelade kort och Bongolotto. Jag vann faktiskt på Bongon (korsitaket) 100 riksdaler💰 samtidigt försökte jag ringa in på bilar, lyckohjul och annat så där försvann den vinsten, ehum.
Idag ska jag åka in och hälsa på lille papsen. Vi var hos honom på sjukhuset i lördags men han var så trött så trött😴 Han tycker att det är så tråkigt att vara hospitaliserad men huvudsaken är ju att han blir fit for fight igen. 
Men usch vilket tråkigt inlägg😟 Annars är allt bra och vi går mot ljusare tider. 
Hej hopp rabattknopp

Kommentera

Publiceras ej