Det gÄr lite lÄngsamt nu med bloggeriet men jag kom fortfarande ihÄg lösenordet iallafall. 
Sist jag skrev hĂ€r sĂ„ var det +-0 men nu har det fortsatt nedĂ„t viktmĂ€ssigt igen. Jag kĂ€mpar pĂ„ med min plankutmaning men missade tvĂ„ gĂ„nger (fredags 60 sekunder och söndags 90 sekunder) pga av trĂ„kiga omstĂ€ndigheter. I fredags var jag pĂ„ sjukhuset hela dagen och sĂ„ Ă€ven natten. I söndags var jag sĂ„ trött sĂ„ trött och Ă€ven dĂ„ satt vi pĂ„ sjukhuset 😱 Nu verkar det som att det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll och vi hĂ„ller alla tummar pĂ„ att det fortsĂ€tter sĂ„ ✊✊ 
SÄ stÀlld man blir nÀr nÄgot hÀnder ens nÀra och kÀra, usch ja.
Jag har verkligen försökt att sköta mitt nÀringsintag och det har vÀl gÄtt sÄdÀr. IgÄr kvÀll Ät jag en hel avokado med massa ruccola och en klick pepparrotsost. Jag blev jÀttemÀtt och gott var det ocksÄ (Àr helt galen i avokado)
Vi köpte en grillad kyckling igĂ„r som blev mat till gubben (ihop med ris och currysĂ„s) och en del av kycklingen har jag sparat till mig sĂ„ idag blir det en omelett med finfördelad kyckling till lunch. Jag har fortfarande svĂ„rt att göra miniportioner sĂ„ det brukar bli en liten matlĂ„da ocksĂ„. För nĂ„gra veckor sedan sĂ„ blev jag sĂ„Ă„ sugen pĂ„ potatis sĂ„ dĂ„ rev jag en normalstor potatis, blandade med lök och kryddor och gjorde en potatiskaka 😜 Det blev hur gott som helst men den portionen rĂ€ckte till tre mĂ„ltider för mig, hahaha. Som sagt, ögonen vill gĂ€rna ha mer mat Ă€n vad som fĂ„r plats i magen. VĂ„ren Ă€r pĂ„ G och det kĂ€nns i hela kroppen. Mitt torra skinn vill ha sololja och en massa sol. Att ligga i solen nu kommer att göra mig Ă€nnu mer som ett bacon 😀 Jag fĂ„r sĂ€tta en klöpa i nacken och dra Ă„t hĂ„ret hĂ„rt hĂ„rt i en tofs pĂ„ huvudet. Det ska vĂ€l slĂ€ta ut lite. AngenĂ€ma problem â˜ș 
PĂ„ lördag ska vi ut pĂ„ lite galej och det var inte igĂ„r. Vet inte riktigt vad jag ska ha pĂ„ mig? MĂ„ste nog kolla vĂ€dret och se om jag kan ha kjol eller klĂ€nning 👍 Hoppas det blir kul💃 Man fĂ„r inte roligare Ă€n man gör sig sĂ„ det ska sĂ€kert bli roligt. Jag har inte bestĂ€mt mig om jag ska köra eller om jag ska ta ett (eller tvĂ„) glas vin? Jag Ă€r ju lika tokig utan alkohol sĂ„ vi fĂ„r se â˜ș Nu ska jag göra mig iordning för en tur till sjukhuset 😘

Kommentera

Publiceras ej